[bcn-pm] Voluntaris per al Curs Intro Perl 10/11/12

Manuel Trujillo (TooManySecrets) toomany a toomany.net
dic oct 10 02:54:17 PDT 2012

2012/10/10 Jordi "Txor" Casas Ríos <txorlings a gmail.com>:
> Doncs necessitem una llista de mòduls de Perl a incloure, jo al meu hi he
> ficat el que openSUSE anomena "Base", DBI i Mojolicious.

+1
Una vegada el sapiguem, es una simple questió d'afegir-hi el repo de Perl:
http://download.opensuse.org/repositories/devel:/languages:/perl/openSUSE_12.2/

> El programa Padre és necessari? A openSUSE 12.2 encara no tenen l'RPM
> funcionant (a openSUSE 12.1 si).

¿Qui ho diu aixó? :)

http://software.opensuse.org/search?q=padre&search_devel=false&search_devel=true&search_unsupported=false&baseproject=openSUSE%3A12.2

> Quins editors de Linux hi ficaríeu (a part del Padre)? Vim, emacs, nano? xD

Jo a la meva imatge havía afegit el editor Geany (amb els plugins y el lang).

> Ja que hi som (Manuel), podrem fer una distro base i fer-ne les versions amb
> IceWM, Gnome i KDE, cada alumne que esculli. En aquest cas la imatge d'IceWM
> pesarà poc i les altres més.

No estaria malament, però el problema segueix sent el pes de la
distro. Segons el que deia l'Alex els alumnes la tenen que
descarregar, però tambié es cert que si ha de ser quelcom fàcil,
millor un desktop. Els únics desktops lleugers que jo conec son:
qt-razor
lxde
xfce
(per ordre de més lleuger a menys)
Tots aquests es poden instal·lar com a default desktop. Encara que el
IceWM, amb el seu senzill menú tambié crec que podría ser adient
(aporta molta lleugeresa, es molt "net" y senzill).

> Jo les distribuiria per Web uns dies abans però també amb bolis USB el dia
> de la classe (per si de cas)...

Quan estigui tot, jo tindría la distro en format USB/ISO tant format
live-cd/usb como també Vmware/Virtualbox.
Anyway (i si mal recordo), la distro la pots fer pública per download
en la mateixa web (aquí teniu la meva, però teniu en compte que encara
que funcional, li falten algunes cosetes):
http://susestudio.com/a/2eLGfU/toomany_minimalx
(el usuari es "perl" amb password "perl")

> Què opineu?

En qualsevol cas l'Alex té tota la raó; estem duplicant esforços. Si
vols fes tú la distro i, si tens algún dubte, potser et podría fer un
cop de má.

Salut!

Have a nice day  ;-)
TooManySecrets

/"\   ASCII Ribbon Campaign  | FreeBSD Since 4.1
\ / - NO HTML/RTF in e-mail  | GNU/Linux Since 1993.
 X  - NO Word docs in e-mail | OpenBSD User
/ \  - http://www.toomany.net | http://twitter.com/toomanysecrets