[bcn-pm] Voluntaris per al Curs Intro Perl 10/11/12

Jordi "Txor" Casas Ríos txorlings a gmail.com
dic oct 10 01:49:39 PDT 2012

Molt bé!

Doncs necessitem una llista de mòduls de Perl a incloure, jo al meu hi he
ficat el que openSUSE anomena "Base", DBI i Mojolicious.

El programa Padre és necessari? A openSUSE 12.2 encara no tenen l'RPM
funcionant (a openSUSE 12.1 si).

Quins editors de Linux hi ficaríeu (a part del Padre)? Vim, emacs, nano? xD

Ja que hi som (Manuel), podrem fer una distro base i fer-ne les versions
amb IceWM, Gnome i KDE, cada alumne que esculli. En aquest cas la imatge
d'IceWM pesarà poc i les altres més.

Jo les distribuiria per Web uns dies abans però també amb bolis USB el dia
de la classe (per si de cas)...

Què opineu?