[bcn-pm] Voluntaris per al Curs Intro Perl 10/11/12

Jordi "Txor" Casas Ríos txorlings a gmail.com
dic oct 10 03:22:24 PDT 2012

Hola!

2012/10/10 Manuel Trujillo (TooManySecrets) <toomany a toomany.net>

> +1
> Una vegada el sapiguem, es una simple questió d'afegir-hi el repo de Perl:
>
> http://download.opensuse.org/repositories/devel:/languages:/perl/openSUSE_12.2/

> ¿Qui ho diu aixó? :)
>

> http://software.opensuse.org/search?q=padre&search_devel=false&search_devel=true&search_unsupported=false&baseproject=openSUSE%3A12.2

Si vas al repo de Factory, i després al OBS, veuràs que el paquet per 12.2
està en estat uresolvable (
https://build.opensuse.org/package/show?project=devel%3Alanguages%3Aperl&package=perl-Padre).
Concretament no troba unes dependències...
El paquet per 12.1 si que hi és.

> xD
>
> Jo a la meva imatge havía afegit el editor Geany (amb els plugins y el
> lang).

Guai! Fiquem-ne més! Total posats a baixar 300 MB no importa baixar 400?

> [...]
> distro. Segons el que deia l'Alex els alumnes la tenen que
> descarregar, però tambié es cert que si ha de ser quelcom fàcil,
> millor un desktop. Els únics desktops lleugers que jo conec son:
> qt-razor
> lxde
> xfce
> (per ordre de més lleuger a menys)
> Tots aquests es poden instal·lar com a default desktop. Encara que el
> IceWM, amb el seu senzill menú tambié crec que podría ser adient
> (aporta molta lleugeresa, es molt "net" y senzill).

Pensa que els profans de Linux (windowseros, maceros...) s'espanten quan
veuen "finestres extranyes" i se senten incómodes! Els grans (Gnome, KDE)
són més amigables. De totes formes, WTF que s'espavilin!

> dia
>
> Quan estigui tot, jo tindría la distro en format USB/ISO tant format
> live-cd/usb como també Vmware/Virtualbox.

+1 Seee!

> Anyway (i si mal recordo), la distro la pots fer pública per download
> en la mateixa web (aquí teniu la meva, però teniu en compte que encara
> que funcional, li falten algunes cosetes):
> http://susestudio.com/a/2eLGfU/toomany_minimalx
> (el usuari es "perl" amb password "perl")

Només la pots baixar amb usuari del susestudio, aquest es el teu user del
susestudio?

> En qualsevol cas l'Alex té tota la raó; estem duplicant esforços. Si
> vols fes tú la distro i, si tens algún dubte, potser et podría fer un
> cop de má.

Jo colaboraría tots dos, si de cas ens nem passant una versió a base de
clonacions i nem afegint el toc personal de cadascú! ^^

Un document HTML ha estat eliminat...