[bcn-pm] Proc::Daemon com a usuari no root

Jose Luis Perez Diez jluis a escomposlinux.org
dij mar 1 02:48:35 PST 2012

El Thursday 01 March 2012 10:54:21 Arnau Bria va escriure:
> On Thu, 1 Mar 2012 10:01:32 +0100
> -bash-3.2$ perl -MYAML=LoadFile -MData::Dumper -e'$groups  = LoadFile("/etc/monami.d/groups.yaml"); print Dumper $groups'
> $VAR1 = {
>           'lhprd' => {
>                      'Queued' => '0',
>                      'Running' => '0',
>                      'VO' => 'LHCB'
> [...]
>
> El pot llegir bé. El que no entenc és com retorna l'error LoadFile quan
> falla. http://search.cpan.org/~ingy/YAML-0.80/lib/YAML.pm no en fa cap
> referència.

No ting ni idea pero has probat a fers servir l'objecte Proc::Daemonize segons el primer missatge fas l'equivalent a la segent crida ( :

{
   my $daemon = Proc::Daemon->new(
         #work_dir      => '/', # ./ == /
         setuid        => 201,
         #child_STDIN   => '/dev/null', # ok si no llegim
         #child_STDOUT  => '/dev/null', # si no tens res a dir
         #child_STDERR  => '/dev/null', # we never die o depurar es de $@%*!#
         #dont_close_fh => [], # comencem amb tots els filehandles tancats
         #dont_close_fd => [], # comencem amb tots els descriptos de fitxer tancats
         #pid_file      => undef, # no mantenim el pid a cap path
         #exec_command  => undef  # ens daemonitzem i no fem cap exec
         );
   if ( $daemon->new() ) {   #no necesitem el PID per res
       # soc el pare i
   }else{
       # soc el diable
   };
}

Jo faria servir algun fitxeret per les salides standard.