[bcn-pm] Software::License

Jose Luis Martinez jlmartinez-lists-bcn-pm a capside.com
dim abr 12 12:10:22 PDT 2011

El 12/04/2011 20:32, Alex Muntada escribió:
> A la darrera reunió en Jose Luis va comentar que hi havia
> aquest mòdul però no en recordava el nom exacte i que li
> havia donat problemes amb la sintaxi del nom d'alguna
> llicència.
>
> Segons el mòdul, la sintaxi hauria de ser una d'aquestes:
> http://search.cpan.org/perldoc?Software::License#SEE_ALSO

Resulta que no era exactament això (no em recordava dels detalls).

> Per exemple, "GPL_3". Aquest valor és el que es posaria
> al camp license dins del dist.ini del Dist::Zilla.

Ja em recordo de la meva problemàtica exacta:

El projecte NRD es GPL v3 (segons vaig escollir i s'anuncia a
http://code.google.com/p/nrd/)

Pero com utilitzo Module::Install, al Makefile
(http://cpansearch.perl.org/src/JLMARTIN/NRD-Daemon-0.04/Makefile.PL) el
tinc marcat amb llicencia 'gpl' (segons la docu de:
http://search.cpan.org/~adamk/Module-Install-1.00/lib/Module/Install.pod#license
no es suporta res més)

Però a CPAN http://search.cpan.org/~jlmartin/NRD-Daemon-0.04/ el mostra
com 'Gpl_1' i aixó em molesta.

:'(

Ara que havia passat quasi tots els moduls de MakeMaker a
Module::Install (perque és més xulo...), vec que hauré de passar a
Dist::Zilla :D

Tot sigui dit, no recordo haver provat GPL_3 com a valor del "license"...

Alex: Gràcies pel "follow-up"!

Jose Luis Martinez
jlmartinez a capside.com