[bcn-pm] Software::License

Alex Muntada alexm a alexm.org
dim abr 12 14:41:37 PDT 2011

+ Jose Luis Martinez <jlmartinez-lists-bcn-pm a capside.com>:

> Pero com utilitzo Module::Install, al Makefile
> (http://cpansearch.perl.org/src/JLMARTIN/NRD-Daemon-0.04/Makefile.PL) el
> tinc marcat amb llicencia 'gpl' (segons la docu de:
> http://search.cpan.org/~adamk/Module-Install-1.00/lib/Module/Install.pod#license
> no es suporta res més)

He provat a posar 'agpl_3' en un projecte en què participo i el M::I
s'ho traga perfectament. Jo de tu provaria amb 'gpl_3' a veure què
passa quan ho pugis al CPAN.

Recorda que si poses un _ al número de versió, el CPAN ho considera
una «developer release» i no s'instal·larà via CPAN a menys que la
gent demani aquesta versió específica.

> Però a CPAN http://search.cpan.org/~jlmartin/NRD-Daemon-0.04/ el mostra com
> 'Gpl_1' i aixó em molesta.

Això ve de lluny perquè Perl es publica amb llicència doble, l'artística
i la GPLv1: http://dev.perl.org/licenses/

Els detalls concrets de per què no han passat a v2 o v3 els desconec,
però segurament tingui a veure amb el DarkPAN o alguna cosa similar.

En qualsevol cas, sempre pots registrar el mòdul i aleshores podràs
canviar les metadades com la llicència des del PAUSE.

> Tot sigui dit, no recordo haver provat GPL_3 com a valor del "license"...

TITS or TIAS, com diria en Rai ;)

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>