[bcn-pm] Prioritats dels mòduls

Alex Muntada alexm a alexm.org
dic maig 19 13:55:51 PDT 2010

+ Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.org>:

> Ignoreu-ho, solucionat em sembla amb PERL5LIB a nivell d'usuari,
> curiosament no de les altres formes.

No sé si havies provat fent... use lib '/path/to/lib';

A mi em funciona sempre molt bé i és menys emprenyador que
tocar el PERL5LIB perquè pots decidir quin directori afegeixes
en temps de compilació. Per exemple, un clàssic és utilitzar el
mòdul FindBin i el pragma lib alhora, e.g.:

use FindBin qw($Bin);
use lib "$Bin/../lib";

De totes formes els experts desaconsellen l'ús del FindBin,
que no sempre fa el que hom esperaria. Ara no tinc cap
referència a mà ni recordo que hi hagués cap alternativa
millor.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>