[bcn-pm] Prioritats dels mòduls

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dic maig 19 09:06:02 PDT 2010

Ignoreu-ho, solucionat em sembla amb PERL5LIB a nivell d'usuari,
curiosament no de les altres formes.

El 19 de maig de 2010 17:37, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.org> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat