[bcn-pm] dia 19 de setembre...

Alex Muntada alexm a alexm.org
dll set 7 03:00:36 PDT 2009

+ Xavier Noria <fxn a hashref.com>:

> Com que son curtes suposo que una xerrada la prepararia maxim una
> persona, i una persona pot preparar mes d'una xerrada. En principi la
> presentacio mateixa la fara l'Alex.

> Arribat el moment de saber como ens ho fem suposo que podriem pillar
> el lock d'una amb un mail a la llista.

Proposo que el lock s'anunciï via llista o directament al wiki del repo
a github.

> El format el tens pensat o ens liem a pujar PODs?

No tinc clar el format encara, vull poder utilitzar pod2latex fins on em
sigui possible. Si tens alguna idea per començar, endavant. Sinó jo
aquesta tarda miraré de fer l'esquelet del POD.

Creieu que és millor posar-ho tot en 1 sol fitxer POD o val la pena
tenir 1 POD per xerrada, és a dir, 12 POD?

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>