[bcn-pm] dia 19 de setembre...

Alex Muntada alexm a alexm.org
dll set 7 02:57:38 PDT 2009

+ Jordi Delgado <jdelgado a lsi.upc.edu>:

> Com es procedeix? Cal apuntar-se i dir "jo voldria fer la xerrada x?"

Si et ve de gust fer alguna xerrada, perfecte. En principi les faré
totes jo a menys que hi hagi més gent que vulgui participar. Ja em
sembla bé que hi hagi més ponents que audiència ;)

> o millor cal preparar una mica de documentacio i posar-la en format
> POD al fitxer del git?

Aquesta tarda faré un esquema de la presentació en format POD i
la podreu anar farcint.

> o que? O es sobre-enten que qui la proposa la fa?

No, res d'això. De moment només volia que m'ajudéssiu a recollir
idees interessants per a la presentació. Després, si algú té ganes
d'ajudar a fer-la, encara millor però no és imprescindible.

El nivell de col·laboració el determina cadascú. Això és un petit
experiment per veure si activem la nostra comunitat i així poder
plantejar-nos reptes més importants com ara els workshops o
les YAPC.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>