[bcn-pm] RE:Presentacio

pancake pancake at phreaker.net
Thu Nov 27 07:46:39 CST 2003

> Potser s?c un bitxo, per? no entenc aix? de la programaci? amb objectes.
> Penso que el fet de fer servir codi sense saber exactament que fa aquest
> codi no ?s gaire bona idea. Crec que Windows est? fet amb C++, no? Si
> fos aix? tinc una pregunta: seria Windows millor si hagues estat fet
> amb C?

Basicament la programacio orientada a objectes s'utilitza en projectes
grans, basicament perque el treballar amb orientacio a funcions es torna
molt pesat i estupid pel programador.

Cada llenguatge te les seves funcions, per exemple Java jo només el veig
util en grans aplicacions Enterprise, on la distribucio de codi entre
maquines, clustering i demés sigui necessari.

En grans aplicacions d'usuari, C++ es lo seu, pq es més rapid i ens
permet abstraïr el codi en quant a objectes, i el Mozilla per exemple
seria impossible de fer en C i molt menys fer-lo tant reutilitzable com
és. I al igual al treballar amb opengl per exemple, totes les operacions
de matrius de vertex, amb c++ i la sobrecarrega d'operadors va de puta
mare, ja que neteja el codi molt i simplifica tota la manera de
treballar.

> Tinc l'impressi? de que tot aix? dels objectes nom?s serveix per treure
> aplicacions m?s r?pidament, descuidant el rendiment (que es deixa al
> processador i a l'increment d'altres velocitats internes) i el volum
> (total, pel que costa un mega!). La qualitat no deuria ver-se afectada,
> oi?

posno, pq fer aplicacions es mes rapid orientanles a funcions, pero es
molt mes guarro i menys extensible, quan treballes amb codis grans,
resulta complicat seguirlos orientantlos a funcions. I si, amb c++ els
programes son mes lents i ocupen mes. es per aixo q no es bo usar
l'orientacio a objectes per tot, ja q no es util en tots els casos.

pop