Re: [bcn-pm] Presentació

Xavier Noria fxn at hashref.com
Wed Nov 26 09:44:14 CST 2003

El 26/11/2003, a las 15:52, Mariano Belinky escribió:

> Hola Jordi,
> se que esto no tiene mucho que ver con Perl, pero me interesaria saber
> si
> como profesor crees que Java no es un buen lenguaje introductorio, mas
> alla de tu gusto personal.
> Personalmente, mis cursos introductorios fueron en C/C++, pero hacia el
> segundo a~no el programa cambio y empezamos a trabajar con Java. Creo
> que
> desde el punto de vista de aprender a representar problemas, Java (o
> cualquier OOL) es claro, con sintaxis simple, sin "complicaciones" como
> [...]

A mi em sembla que Java encara no es prou adequat. Mes que C si, pero
encara podem fer-ho millor.

Els tipus introdueixen a la practica un soroll que es innecessari per a
aprendre conceptes basics de programacio. Els pseudollenguatges es fan
anar justament perque permeten concentrar-se en els algorismes en si. A
la UB es te aquesta percepcio per part d'alguns professors, i encara
que no hi ha cap proposta no seria d'estranyar que es fes un salt a
Ruby un curs d'aquests.

-- fxn