[bcn-pm] Consulta

Xavier Noria fxn at hashref.com
Thu Nov 20 05:07:28 CST 2003

On dijous, nov 20, 2003, at 09:46 Europe/Madrid, Daniel Ortiz wrote:

> Ja havia probar això gracies, segueix el formulari i ho fa bé el meu
> problema ve a la part de que m'envia a mi (al CGI) les dades en comptes
> de redirigir l'usuari(navegador) cap a aquesta pàgina.
> Potser el problema ve de que es el servidor el que està fent login i no
> el client, no?
> Potser l'única solució sigui imprimir un formulari en html i
> executar-lo
> amb javascript en la part del client?

Em penso que no entenc el flux.

Amb LWP hom fa navegacio programatica, amb CGI hom serveix contingut.
El seguiment de redirects POST amb LWP es automatic si es configura, la
programacio d'un redirect pel client des d'un CGI no te res a veure i
es fa d'una altra manera.

Es que el teu CGI fa d'intermediari entre les peticions del navegador i
un segon website i et cal fer les dues coses?

     navegador -> CGI -> website extern -> CGI -> navegador

Podries explicar-ho?

-- fxn