[bcn-pm] Consulta

Daniel Ortiz d.ortiz at in.ilimit.es
Thu Nov 20 05:20:47 CST 2003

On Thu, Nov 20, 2003 at 12:07:28PM +0100, Xavier Noria wrote:

> Em penso que no entenc el flux.
>
> Amb LWP hom fa navegacio programatica, amb CGI hom serveix contingut.
> El seguiment de redirects POST amb LWP es automatic si es configura, la
> programacio d'un redirect pel client des d'un CGI no te res a veure i
> es fa d'una altra manera.
>
> Es que el teu CGI fa d'intermediari entre les peticions del navegador i
> un segon website i et cal fer les dues coses?
>
>     navegador -> CGI -> website extern -> CGI -> navegador
El tema es el següent:
- L'usuari fa login al meu CGI.
- El CGI segons l'usuari recull dades d'aquest usuari d'una DB (En
  aquesta cas un login i un password d'una altra web).
- El CGI fa login al website extern i redirigeix l'usuari cap a aquesta
  pàgina amb el login ja fet, sense que tingui que interactuar amb al
  login del website extern.

	navegador -> CGI -> website extern (login) -> navegador

La cosa es que un cop hagi fet login al website extern el CGI acabi
l'execució i l'usuari segueixi la sessió al website extern.
Ho sento si no m'explico bé del tot, la cosa es evitar que l'usuari
tingui que fer login al website extern i sigui totalment transparent per
a ell, pero que un cop s'hagi loginat al website extern no interactui
mes amb el CGI.

Gracies.