[bcn-pm] Consulta

Daniel Ortiz d.ortiz at in.ilimit.es
Thu Nov 20 03:20:40 CST 2003

Ja havía provat això també gracies, el problema continua sent el que
havía comentat abans, es el servidor el que ha fet el login i no el
client, per tant si modifico el 'Location' em reenvia a la pàgina de
login.
Em sembla que no em quedara mes remei que generar formularis en HTML.
La necesitat ve de fer pagines d'usuaris que continguin accessos
directes a uns serveis sense que tinguin la necesitat de fer login.

Gracies per tot.