[bcn-pm] Consulta

Daniel Ribes danielribes at dactil.com
Thu Nov 20 02:58:51 CST 2003

Hola, no se si acabo d'entendre la necessitat concreta que tens, però si
el que et cal és redirigir a l'usuari a una altre pagina, un sistema
practic és utlitzar la capçalera "location" del protocol HTTP. És mol
senzill, en el teu CGI nomes et cal posar:

print "Location:el_url_on_vols_enviar_l'usuari\n\n";

La sintaxis aqui és molt important, "Location:" s'ha d'escriure aixi i la
linia ha d'acabar amb dos \n que son la marca de final de capçalera. Quan
el navegador rep aixo redirecciona automaticament cap a l'adreça indicada.

El "print" va directe (sense handle de fitxer) doncs ho fa per la sortida
estandard que en aquest moments és el navegador.

Exemple:

print "Location: http://www.vilaweb.com\n\n";

Daniel.