[bcn-pm] Consulta

Daniel Ortiz d.ortiz at in.ilimit.es
Thu Nov 20 02:46:14 CST 2003

On Wed, Nov 19, 2003 at 08:32:07PM +0100, Xavier Noria wrote:

> Hmmm, la manera canonica de fer que LWP::UserAgent segueixi
> redireccions en crides POST es
>
>     push @{ $ua->requests_redirectable }, 'POST';

Ja havia probar això gracies, segueix el formulari i ho fa bé el meu
problema ve a la part de que m'envia a mi (al CGI) les dades en comptes
de redirigir l'usuari(navegador) cap a aquesta pàgina.
Potser el problema ve de que es el servidor el que està fent login i no
el client, no?
Potser l'única solució sigui imprimir un formulari en html i executar-lo
amb javascript en la part del client?