[bcn-pm] salutacions

Miquel Bordera miquelbs at teleline.es
Thu Jun 26 23:26:19 CDT 2003

Hola, soc Miquel Bordera:

Ja se que soc un perl-mongers que sembla els ulls del Guadiana, que de
tant en tant solta alguna parrafada i despres desapareix. Tambe al final
no vaig poder venir al sopar (vaig avisar).

La veritat es que estic liadissim amb la feina i tal com vaig dir, tambe
m'estava canviant de pis i aixo genera tambe bastants mals de cap.

La veritat es que segueixo assiduament els mails que es van enviant a la
llista i em faria molta ilusio poder venir un dijous a alguna de les
vostres reunions. No se quan podra ser pero prometo fer-ho. Donat que jo
no conec a ningu i a mi tampoc em coneixeu (suposo) pues no se com ens
coneixerem. Potser per les camisetes o si pregunto a aquell llcal pels
Perl-Mongers ja em sabran donar rao?

Bueno, en qualsevol cas disculpeu-me per la meva poca sociabilitat.
Espero algun dia ser millor en aquest aspecte.

Benvingut a la llista, Domingo.

Salutacions.

Miquel Bordera.