[bcn.pm] Re: PerlMongers: Propòsit del grup

zeno zeno at timallen.org
Wed Jun 12 10:00:11 CDT 2002

Barcelona Perlmongers - http://barcelona.pm.org (list: barcelona-pm at pm.org)
posted by: zeno <zeno at timallen.org> on Majordomo v.1.94.5
Angel Faus wrote:
> Em sembla una bona idea. Si barcelona.pm no fa coses de perl amb
> català no ho farà ningú més al món :-)

> Podríem encarregar-nos de fer la branca de moduls del CPAN de llengua
> catalana (Lingua::CT::*). Hi ha moltes coses a fer: plurals, números,
> conjugacions verbals, autoresum,...

> Per començar, podríem fer el módul de convertir números a lletres, que
> seria Lingua::CT::Numeros (o potser Lingua::CT::Nombres, no sé..).

Bona idea.  Anit he possat a la pàgina de web (http://barcelona.pm.org)
un programa (amb el font) de traduir números a castellà-- potser que
pots fer-ho un cap d'ull a veure si es pot fer el mateix a català?

També hi ha un package que es diu Lingua::PT per el portuguès.  Podrem
usar-ho com model.

> Ui. Em sembla que Damian Conway té el calendari una mica ocupat d'aquí
> a final d'any, pobre noi.
> (http://www.yetanother.org/damian/TourTee.html)

Hi ha un profesor de Perl bé connegut, o algú semblada?

> Per cert, perdona la meva ignorància, però ¿qui és el Lou Hevley?

Lou Hevley es altre nord-americà que es el coordinador dels Perl Mongers
de Manresa (i de Catalunya, encara que no estíc segur que encara
existen).  Ès un "crack".

Salutacions!
--
zeno