[Warszawa-pm] Kiedy Catalyst jest za wolny

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Pon, 21 Cze 2010, 07:39:50 PDT

2010/6/21 piotr pogorzelski <pp w webtel.pl>:
> [...]

Goły Plack ma lepszą - na przykład ma bardzo fajne stack trace'y jak
się coś wywali, oczywiście włącza się to tylko dla serwera dev :)

Moim zdaniem z użytecznych rzeczy w Catalyscie zostalo juz tylko
'konfigurowanie' aplikacji - czyli czytanie plikow konfiguracyjnych i
przekazywanie odpowiednich parametrow do ->new dla odpowiednich klas.
Cała reszta ma już dobre oddzielne biblioteki, ale to też powinno być
oddzielne i niezależne od tego czy to jest aplikacja www czy tez jakiś
okienkowy edytor i trzeba to bedzie kiedys zrobic.

> jesli model trzyma sie tak, aby nic nie wiedzial o catalyscie
> i pisze wlasne procedury dispatchingu, to przejscie na inny framework
> wymaga przepisania autentykacji i posklejaniania na nowo, ale
> nie jest jakims zadaniem nie do przejscia.
>
> poki co, wiecej mi czasu idzie na nauke DBIx niz catalysta ;)

No - nie dziwię się, że jak Catalysta nie używasz za bardzo to nie
musisz się go uczyć :)