[Warszawa-pm] Kiedy Catalyst jest za wolny

piotr pogorzelski pp w webtel.pl
Pon, 21 Cze 2010, 07:24:22 PDT

-------- Original Message  --------
Subject: [Warszawa-pm] Kiedy Catalyst jest za wolny
From: Zbigniew Lukasiak <zzbbyy w gmail.com>
To: warszawa-pm <warszawa-pm w pm.org>
Date: Sat Jun 19 2010 19:31:45 GMT+0200 (CEST)

> Piotrze - testami na wydajność zainspirowales mnie do napisania:
> http://perlalchemy.blogspot.com/2010/06/when-those-micro-seconds-matter.html
> .  Obawiam sie, ze to bedzie troche kij w mrowisko - ale co tam.
>
> A przy okazji ostatnie testy WebNano - pokazuja, ze w takim trywialnym
> przypadku dziala calkiem niezle - prawie 400/sekunde na moim kompie w
> porownaniu do prawie 500 dla golego PSGI i 100 Catalysta.

z catalysta to fajna jest cala infrastruktura do deployowania
i debugowania aplikacji.

jesli model trzyma sie tak, aby nic nie wiedzial o catalyscie
i pisze wlasne procedury dispatchingu, to przejscie na inny framework
wymaga przepisania autentykacji i posklejaniania na nowo, ale
nie jest jakims zadaniem nie do przejscia.

poki co, wiecej mi czasu idzie na nauke DBIx niz catalysta ;)