[Warszawa-pm] Kiedy Catalyst jest za wolny

piotr pogorzelski pp w webtel.pl
Pon, 21 Cze 2010, 08:27:45 PDT

> No - nie dziwię się, że jak Catalysta nie używasz za bardzo to nie
> musisz się go uczyć :)

a co wiecej mam do uczenia sie jak juz mam autoryzacje, widoki
json lub html, dispatche i tak jest moj bo chce panowac
nad nazwami generowanych urli samemu, rowniez poza catalystem

teraz przydaje sie make test, app_test.pl z $db::single w kodzie
ktory trzeba sprawdzic.

bede potrzebowal cos wiecej, to sie bede uczyl  :)

teraz juz macham ta motyka z coraz wieksz wprawa, tylko
trzeba znalesc pole z ziemniakami, aby co wykopac, a nie
tylko sie namachac