[Warszawa-pm] Kiedy Catalyst jest za wolny

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Sob, 19 Cze 2010, 11:37:28 PDT

2010/6/19 Tadeusz Sośnierz <tadzikes w gmail.com>:

> Hej,
> Porównywałeś z Dancerem/Mojoliciousem? Widziałem ostatnie commity,
> example, ciekawie to zaczyna wyglądać.

No tak - zainstalowalem Dancera no i wydajność WebNano spadla do 300.
Chyba jakas nowa wersja czegos jest troche wolniejsza, PSGI spadlo do
350.  Dancer wypadl calkiem niezle z 250.

Mojolicious nie udalo mi sie uruchomic, skopiowalem przyklad z
dokumentacji, ale
'perl mojolicious.pl psgi' nie dawalo zadnego efektu a jak urochomilem
'perl mojolicious.pl daemon' to co prawda dzialalo ale /hello dawalo
404.
Tutaj jest moj testowy skrypcik:

zby w zby:~/progs/bench$ cat mojolicious.pl
# Using Mojolicious::Lite will enable "strict" and "warnings"
    use Mojolicious::Lite;

    # Route with placeholder
    get '/hello' => sub {
        my $self = shift;