[Warszawa-pm] Subclassing aplikacji

Śro, 9 Cze 2010, 03:14:47 PDT

W dniu 8 czerwca 2010 17:23 użytkownik piotr pogorzelski <pp w webtel.pl>napisał

> $self->render(text => "You called /baz with $method");
> zamiast
> $self->render text => You called /baz with $method" ;
>

> jak mi kiedys powiedzial kolega - perl to jedyny jezyk, ktorego kod
> przed i po obfuscatorze wyglada tak samo

Ee no bez przesady. Czyżbyś czepiał się tego, że nawiasy są opcjonalne i
zamiast

GET '/baz' => sub { something };

powinno być

GET('/baz' => sub { something });

? Bo chyba nie tego, że raz coś jest funkcją a raz coś metodą?

Bardziej wnerwiające w Perlu są IMHO "indirect notation", która kompletnie
zaciemnia rozróżnienie funkcji od metody.

method $object 'arg';

zamiast:

$object->method('arg');

Na szczęście jest pragma "no indirect", która umożliwia wyłapanie tych
potworków.

Żeby nie było, to w Javie jak najbardziej masz metody statyczne, które
właściwie są funkcjami, i np. cały mechanizm asercji w JUnit się na tym
opiera.

--

.''`.    Piotr Roszatycki
: :' :    mailto:Piotr.Roszatycki w gmail.com