[Warszawa-pm] Subclassing aplikacji

piotr pogorzelski pp w webtel.pl
Śro, 9 Cze 2010, 01:37:31 PDT

> Ha, i tu mamy właśnie zaletę -- można, nie trzeba. Mamy wybór, jedni
> polubią wymyślną składnię, inni zostaną przy korzeniach. I tu bym
> właśnie widział zalety Perla. Mi dobrze z tą różnorodnością :)

troche to inaczej wyglada jak masz plynac pod mainstream,
wiele modulow z ktorych chcialbys skorzystac jest pisane
ta inna metoda.

a nie stac mnie raczej na napisanie pol cpana ;)
czy chocby wgryzanie sie w kod idzie pod gorke, ze
przyczyn czysto subiektywnego odbioru

coz widac nie lubie zmian, albo za malo programuje, a za duzo czytam