[Warszawa-pm] Subclassing aplikacji

piotr pogorzelski pp w webtel.pl
Śro, 9 Cze 2010, 03:31:15 PDT

> Ee no bez przesady. Czyżbyś czepiał się tego, że nawiasy są opcjonalne i
> zamiast
>
> GET '/baz' => sub { something };
>
> powinno być
>
> GET('/baz' => sub { something });

chyba rzeczywiscie tak bym wolal.
a moze po prostu nie rozumiem tej mody na anonimowe
subroutiny. a moze nie moda, tylko niecznosc
wynikajaca z czegos tam o czym nie wiem.

cos mnie uwiera jak ogladam tak pisany kod. nie wiem
dokladnie co.

moze to, ze wyglada mi to jak zaszycie konfiguracji
w kodzie.

> ? Bo chyba nie tego, że raz coś jest funkcją a raz coś metodą?
>
> Bardziej wnerwiające w Perlu są IMHO "indirect notation", która kompletnie
> zaciemnia rozróżnienie funkcji od metody.
>
> method $object 'arg';

ciiiii, bo to tez wykorzystaja w imie programowania bez nawiasow i '->'

;)

.

> Żeby nie było, to w Javie jak najbardziej masz metody statyczne, które
> właściwie są funkcjami, i np. cały mechanizm asercji w JUnit się na tym
> opiera.

no ciagnie mnie troche do javy.
ale znow sie uczyc?
no i mimo wszystko w perlu szybiej koncze robote