[Warszawa-pm] Nasza stronka

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Wto, 6 Paź 2009, 07:45:35 PDT

2009/10/6 Łukasz Mądrzycki <uksza w uksza.net>:
> hej, hej
>
> przepraszam, ale zrozumiałem, że stan obecny: "ciut powoli, ale jakoś
> chodzi" jest jakoś tam do zaakceptowania.
> Niedogadanko - przepraszam, moja wina.

Chodziło mi raczej o to, że nie dało się wejść na utworzone strony.
Jeszcze nie dawno przynajmniej to nie działało - ale teraz jak
sprawdzam to już Biblioteczka działa.  Wielkie dzięki.  Rzeczywiście
jest jeszcze trochę wolno - ale chyba to jakoś przeżyjemy.

Czyli jak dla mnie to to co jest teraz to ostatecznie może być -
pytanie tylko czy w przyszłości będziesz mógł obiecać, że w miarę
szybko poprawisz jak się coś zacznie sypać, bo na razie to wygląda, że
nie masz za bardzo czasu.   Nie wiem jak jest u Was z bezpieczeństwiem
- może dałoby się to jakoś wydzielić i dać nam jakieś wejście przez
ssh - wtedy moglibyśmy Ci pomagać z administrowaniem tym.

> nie, nie - jest ok. Krytyka i popędzanie pomagają.

Tylko, że to trochę za długo trwało.

> jeśli ktoś się znajdzie - oczywiście wszystko przekażę.

> jest jeszcze opcja serwerów pm.org. Nie wiem co tam dają, ale dają za
> darmo i działa.

Sprawdziłem: http://groups.pm.org/faq.html . Czyli oni dają statyczne
stronki z uploadem przez WebDAV - jak dla mnie to to nie byłoby złe
rozwiązanie, wszyscy chyba znają HTMLa, więc wystarczyłoby pozakładać
konta i dać uprawnienia do wrzucania zmian.  Można by tez na githubie
założyć sobie repo, żeby mieć historie zmian.  Jedyne co by brakowało
na teraz to jakiś ładny design.

Pozdr.
Zbyszek