[Warszawa-pm] Nasza stronka

Łukasz Mądrzycki uksza w uksza.net
Wto, 6 Paź 2009, 05:40:37 PDT

hej, hej

przepraszam, ale zrozumiałem, że stan obecny: "ciut powoli, ale jakoś
chodzi" jest jakoś tam do zaakceptowania.
Niedogadanko - przepraszam, moja wina.

> Wiem, że to trochę może nie fair tak kogoś męczyć jak to
nie, nie - jest ok. Krytyka i popędzanie pomagają.

> Jeśli nie możesz się tym
> zajmować to ja widzę takie możliwości:
> 1. Ktoś inny zaoferuje miejsce na swoim serwerze i zadeklaruje się co
> do jakiegoś sensownego poziomu wsparcia.
jeśli ktoś się znajdzie - oczywiście wszystko przekażę.

> 2. Założymy sobie stronkę na którymś z darmowych sajtów (na przykład
> google sajt), wadą tego rozwiązania jest to, że będziemy mieli obce
> loga i reklamy.
jest jeszcze opcja serwerów pm.org. Nie wiem co tam dają, ale dają za
darmo i działa.

Wiem, że zależy Ci i na czasie i na działaniu, więc na pewno masz to
wszystko najlepiej przemyślane. Sądzę, że co zadecydujesz, będzie dla
warszawa.pm najlepsze, więc wal śmiało z pomysłem a ja postaram się
nie zawadzać.

pozdrawiam,