[Warszawa-pm] Nasza stronka

Łukasz Mądrzycki uksza w uksza.net
Wto, 6 Paź 2009, 13:48:06 PDT

> Jeszcze nie dawno przynajmniej to nie działało - ale teraz jak
> sprawdzam to już Biblioteczka działa.  Wielkie dzięki.

> Rzeczywiście
> jest jeszcze trochę wolno - ale chyba to jakoś przeżyjemy.
na to chyba nie poradzę. chyba po prostu serwer obciążony, chodź to dziwne

> szybko poprawisz jak się coś zacznie sypać, bo na razie to wygląda, że
> nie masz za bardzo czasu.
trochę się ostatnio u mnie dzieje, pracuję też w weekendy itd.
Chcę powiedzieć, że będę się starał ale też jeśli ktoś chciałby się
wykazać, a nie ma odwagi zgłosić - śmiało niech podnosi rękę. W razie
czego mógłbym robić za pomagiera.

> Nie wiem jak jest u Was z bezpieczeństwiem
> - może dałoby się to jakoś wydzielić i dać nam jakieś wejście przez
> ssh - wtedy moglibyśmy Ci pomagać z administrowaniem tym.
tego chyba nie mogę zrobić :(

> Tylko, że to trochę za długo trwało.
masz rację

> Sprawdziłem: http://groups.pm.org/faq.html . Czyli oni dają statyczne
> stronki z uploadem przez WebDAV - jak dla mnie to to nie byłoby złe
to pewnie będzie tylko kwestia mejla z prośbą o dostęp. Jeśli tylko
mamy ładne kolorki - możemy działać. Na pewno stronka będzie chodzić
szybciej niż mojo