[Warszawa-pm] Nasza stronka

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Wto, 6 Paź 2009, 05:25:50 PDT

Hej!

Łukasz - mógłbyś się jakoś zadeklarować kiedy ta nasza strona będzie
działać?  Wiem, że to trochę może nie fair tak kogoś męczyć jak to
dotyczy takiego ochotniczego działania - ale brak strony trochę
przeszkadza w rozwijaniu działalności.   Jeśli nie możesz się tym
zajmować to ja widzę takie możliwości:

1. Ktoś inny zaoferuje miejsce na swoim serwerze i zadeklaruje się co
do jakiegoś sensownego poziomu wsparcia.
2. Założymy sobie stronkę na którymś z darmowych sajtów (na przykład
google sajt), wadą tego rozwiązania jest to, że będziemy mieli obce
loga i reklamy.
3. Znajdziemy sponsora - wydaje mi się, że to nie będzie takie trudne.

Trzeba w końcu coś z tym zrobić.

Pozdrawiam,