[Oslo.pm] Oslo.pm har en ny leder!

Salve J Nilsen sjn at pvv.org
Tor 26. Nov 2009 16:25:20 PST

Hei!

Årsmøtet er vel overstått, og vi har fått en ny leder! :)

Marcus Ramberg (MRAMBERG på CPAN) tar over, og jeg herved ønske ham
lykke til med vervet.

Utover dette så vil jeg si takk for meg (selv om jeg ikke forlater
styret,) jeg har vært med helt siden starten i 2002 og synes tida har
vært både slitsom, givende og morsom. Vi har klart å plassere Oslo på
kartet for svært mange i Perl-miljøene internasjonalt, tiltrukket oss
foredragsholdere fra England, USA, Brasil, Tyskland, Sverige,
Slovakia, Australia og flere andre land.

Mye rart har skjedd, men det viktigste tror jeg er at vi har blitt en
av de mer stabile Perl Mongers gruppene i Europa (selv om vi ikke er
blandt de største), og at Oslo.pm har vist at vi kan arrangere gode
konferanser om vi vil. :)

Herved overleverer jeg stafettpinnen til Marcus. Takk for meg! :)

- Salve, som ser frem til en tid som "vanlig" styremedlem

--
#!/usr/bin/perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print#  Salve Joshua Nilsen