[Oslo-aktive] Sponsing av Mojo.conf

Martin Setek martin.setek at startsiden.no
Ons 22. Jan 2014 14:06:26 PST

Hei, Oslo.pm.

Jeg kontakter dere på vegne av min arbeidsgiver (ABC Startsiden AS).

Startsiden ønsker å sponse Mojo.conf. Utifra de omtrentlige beløpene jeg har fått
fra Salve tror vi har muligheten for å sponse store deler av arrangementet.
Men jeg kan ikke love noe før Startsiden har sett en konkret plan fra arrangementskomiteen
med budsjett. Først da kan Startsiden gi noen forpliktende løfter.

Slik jeg har fortstått det, planlegger man 3 dager, hvorav en dag vil være en kursdag,
en vil være en dag med foredrag og en dag "hackathon".

Som gjenytelse vil vi be om følgende:

1) At ABC Startsiden blir høyt profilert på arrangementet (som hovedsponsor dersom
dette er et begrep man opererer med). I praksis snakker vi om Startsidens logo på presentasjoner, bannere
og lignende i lokalene der arrangementet finner sted, på arrangementets nettside, osv. Vi er åpne for forslag - for
oss vil hovedpoenget være å "vise seg fram" for det norske og internasjonale Perl-miljøet.

2) At ABC Startsiden får et gitt antall kursplasser til sterkt rabatterte priser. Vi snakker da om 6-7 plasser. Og at
disse deltakerne ellers har adgang til hele arrangementet.

Kind regards / Med vennlig hilsen
Martin Setek
Head of Backend Development
ABC Startsiden AS