[Oslo-aktive] Sponsing av Mojo.conf

Salve J Nilsen sjn+oslo.pm at pvv.org
Tor 23. Jan 2014 02:01:41 PST

Hei Martin!

Martin Setek said:

> Hei, Oslo.pm.
>
> Jeg kontakter dere på vegne av min arbeidsgiver (ABC Startsiden AS).
>
> Startsiden ønsker å sponse Mojo.conf. Utifra de omtrentlige beløpene jeg har
> fått fra Salve tror vi har muligheten for å sponse store deler av
> arrangementet. Men jeg kan ikke love noe før Startsiden har sett en konkret
> plan fra arrangementskomiteen med budsjett. Først da kan Startsiden gi noen
> forpliktende løfter.

Dette er kjempeflott!

Vi skal nok klare å sette sammen noe for dere (og oss :).

> Slik jeg har fortstått det, planlegger man 3 dager, hvorav en dag vil være
> en kursdag, en vil være en dag med foredrag og en dag "hackathon".

Dette er korrekt.

> Som gjenytelse vil vi be om følgende:
>
> 1) At ABC Startsiden blir høyt profilert på arrangementet (som hovedsponsor
> dersom dette er et begrep man opererer med). I praksis snakker vi om
> Startsidens logo på presentasjoner, bannere og lignende i lokalene der
> arrangementet finner sted, på arrangementets nettside, osv. Vi er åpne for
> forslag - for oss vil hovedpoenget være å "vise seg fram" for det norske og
> internasjonale Perl-miljøet.

Tror dette lar seg gjøre. Vi er definitivt interessert i å la Perl-bedrifter
få profilere seg, og *spesielt* hvis dette gjøres på et vis som også
synliggjør Mojolicious. \o/

Jeg vi foreslå at Startsiden lager en pull-up banner (gulvbanner) med passende
profileringsgrafikk og med Mojolicious-logo/tekst for anledningen :)

> 2) At ABC Startsiden får et gitt antall kursplasser til sterkt rabatterte
> priser. Vi snakker da om 6-7 plasser. Og at disse deltakerne ellers har
> adgang til hele arrangementet.

Jeg tror nok at vi kan få ordnet en rabatt for firma som sponser med
betydelige beløp. Hvor mye dette kan bli må vi komme tilbake til etter at
budsjettet er klart. :)

Uansett, glimrende at dere stiller opp! Vi trenger flere firma som Startsiden
som er keene på å holde liv i fagmiljøet vårt! \o/

- Salve

--
#!/usr/bin/env perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print# Salve Joshua Nilsen