[bcn-pm] Reunió dijous 30

Marc Egea i Sala marc.egea.sala a gmail.com
diu abr 19 22:33:01 PDT 2015

On 04/14/15 21:22, Alex Muntada wrote:

> Llenço algunes propostes a l'aire:
>
> a.  Crec que estaria bé que algú que hi participi ens expliqui una
> mica com va el CPAN PR Challenge
> <http://neilb.org/2014/11/29/pr-challenge-2015.html>.
> b.  També penso que podríem aprofitar la reunió per fer el kickoff del
> projecte que vol començar en Marc amb el 2048, si ell vol i li va bé,
> és clar. Hi ha coses que trobo molt interessants, com això de córrer
> Perl 6 sobre la JVM.
> c.  M'aniria bé una pluja d'idees sobre com muntar un sistema de CI
> <https://en.wikipedia.org/wiki/Continuous_integration> per al perltuts
> [...]

Sembla que no hi ha propostes alternatives. La meva opinió:
a. A mi també m'interessaria molt sabar una mica millor de què va, només
sé que en Jose Luis ho está fent, no sé si s'anima a explicar-nos el
procés...
b. Per part meva, no veig problema en fer una mica d'explicació del
projecte i parlar de com es pot encara i veure qui hi vol participar.
Endavant amb això :)
c. Intentaré fer una ullada a això, però no crec que tingui temps. Si se
m'acut algo t'ho faré saber.

Salut,

Marc.

Un document HTML ha estat eliminat...