[bcn-pm] Reunió dijous 30

Daniel Ribes daniel a danielribes.com
dim abr 14 13:05:03 PDT 2015

Hola,

Jo estic totalment off de Perl6, per tant conèixer més d'ell en el
context que sigui (el projecte que apunta Marc) o similar, ho trobo prou
interessant, com també lo de CI/CD!

Però com a "novato" en les trobades poc més puc aportar, encara que
m'agradaria.

Daniel.

El 14/04/2015 a les 21:22, Alex Muntada ha escrit: