[bcn-pm] Reunió dijous 30

Jose Luis Perez Diez jluis a escomposlinux.org
diu abr 19 23:54:18 PDT 2015

El Dilluns 20 Abril 2015, a les 07:33:01, Marc Egea i Sala va escriure:
> a. A mi també m'interessaria molt sabar una mica millor de què va, només
> sé que en Jose Luis ho está fent, no sé si s'anima a explicar-nos el
> procés...

Jo no tic cap problema en explicar una mica com va el cpan pull
request el que no se si tindre gaire temps per muntar una presentacio
amb slides i tot aixo.

> b. Per part meva, no veig problema en fer una mica d'explicació del
> projecte i parlar de com es pot encara i veure qui hi vol participar.
> Endavant amb això :)

Jo no he mirat et tema tan com voldria ara nomes tinc Perl6 a la JVM i
he mirat una mica como importa les classes de java pero no he fet cap 'Hands out'

> c. Intentaré fer una ullada a això, però no crec que tingui temps. Si se
> m'acut algo t'ho faré saber.

1+

--
jluis