[bcn-pm] Txor Queden 6 dies per la reunio :)

Alex Muntada alexm a alexm.org
dim gen 29 07:24:58 PST 2013

+ Jose Luis Perez Diez:

> Mes que res per decidir un sistema per fer els anuncis de les reunions que permeti
> confirmar la assistència (jo ara no tinc temps per cercar mes alternatives) i per
> donar-me un toc d'atenció ja que normalment son temes que semblen 'no importants'.

D'acord, dijous prenem una decisió sobre aquest tema.

Mentrestant, si algú vol opinar sobre quina alternativa li sembla
millor, suggerir-ne d'altres o implementar-ne una de nova en Perl, ho
pot fer ;-)

> P.D: A meetup tenim un event Barcelona.pm a Toledo

Ja ho deuen haver tret perquè jo no el veig ara.

Salut i gràcies per l'aclariment,
Alex

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>