[bcn-pm] Txor Queden 6 dies per la reunio :)

Jose Luis Perez Diez jluis a escomposlinux.org
dim gen 29 07:05:35 PST 2013

El Tuesday 29 January 2013 09:46:13 Alex Muntada va escriure:
> Hola Jose Luis,
> no acabo d'entendre el que vols dir i m'agradaria que expliquis amb
> una mica més de detall a què et refereixes per evitar cap malentès...
> ;-)

Mes que res per decidir un sistema per fer els anuncis de les reunions que permeti
confirmar la assistència (jo ara no tinc temps per cercar mes alternatives) i per
donar-me un toc d'atenció ja que normalment son temes que semblen 'no importants'.

P.D: A meetup tenim un event Barcelona.pm a Toledo (encara no han decidit data ni lloc)