[bcn-pm] RS: RS: RS: RS: RS: RS: Consulta sobre parsejar

Agud Pique, Enric eagud.q a tv3.cat
dic des 11 07:21:51 PST 2013

Hola Alex,

disculpa en contestar amb un dies en demora. Si que algunes estacions disposen de la informació en un format més senzill per obternir les dades, en xml, però en general no es així.

A Catalunya, la web que publica l'estat de la neu de la majoria (no totes) de les estacions és http://www.catneu.net/48443.html. I no es gens simple pq tot està posat en un div i tela... seria fantàstic si tot estigues ben endreçat en un xml. Els ho podria demanar.

Et refereixes a aquest tipus de formats, xml?

Enric

-----Missatge original-----
De: Barcelona-pm en nom de Alex Muntada
Enviat el: ds. 30/11/2013 10:20
Per a: barcelona-pm a pm.org
Tema: Re: [bcn-pm] RS:  RS:  RS:  RS:  RS: Consulta sobre parsejar

Agud Pique, Enric:

> he de canviar de paquet, es pot fer amb  HTML::TableExtract?

HTML::TableExtract només funciona amb taules. Per als div pots
utilitzar les dues propostes que et va fer en Javier i obtenir
els valors amb selectors CSS.

Tot plegat em fa pensar que tota aquesta informació hauria de
publicar-se en formats més amigables per als programadors i
per als meteoròlegs (estic parlant d'opendata). Enric, saps
si hi ha cap projecte per impulsar opendata en aquest sentit?
A la llista tenim bons coneixedors del tema i crec que seria
un repte interessant aconseguir-ho, no creus?

Salut,
Alex