[bcn-pm] Presentación a la comunidad de la plataforma Cloud GPaaS

Jose Luis Perez Diez jluis a escomposlinux.org
dij des 5 00:56:42 PST 2013

El Thursday 05 December 2013 09:31:12 Alex Muntada va escriure:
> Vaig respondre a l'original des del mòbil sense incloure el text de la
> cita. No sé si això provoca que el client de correu no posi in-reply-to.
>
> Estic fent el mateix amb aquesta resposta...Mira si la capçalera tampoc hi
> és.

Sembla ser que no ho fa :

> Quant a l'original, algú altre pot confirmar que l'ha rebut? Potser els
> adjunts han fet que es marqui com a brossa?

Normalment el spamassassin de escomposlinux nomes marca el spam a les capçaleres per aixo m'ha extranyat.

--
Jl