[bcn-pm] Queden 8 dies per la reunio de setembre

Esteve Fernandez esteve a sindominio.net
div set 21 04:26:52 PDT 2012

Hola

> Procuraré venir, però as usual no prometo res. Per si les mosques, Jose
> Luis, com va anar la reunió amb el Barcelona Lab? Fes-nos cinc céntims, o
> quatre ratlles, si us plau. Si cap altre monger hi va anar, també agrairia
> un petit comentari.

Jo hi vaig anar. La veritat és que potser no vaig entendre ben bé quin és el
públic objectiu del Barcelona Lab, em va donar la sensació que era
principalment un esdeveniment didàctic (estil cibercasal) i que les comunitats
de programadors no hi teníem massa cabuda si el que volíem era atreure altres
programadors, només podíem participar per atreure a gent que no hi estigués
familiaritzada.

Potser és simplement que no tenia clar cap a qui va dirigit l'esdeveniment,
però a mi m'hagués agradat que a més a més de la vessant didàctica, també fos
un nexe que aglutinés les diferents comunitats que hi ha a Barcelona. Per
exemple, estaria bé tenir un lloc comú i que no ens haguéssim de buscar la
vida per fer les reunions a bars, universitats, etc.

De totes maneres seguiré el projecte, crec que té molt de potencial i que si
participem podem fer valer la nostra veu, però bàsicament semblava que
l'objectiu és apropar la tecnologia a no iniciats, deixant una mica al marge
les comunitats ja existents.

Ens veiem.