[bcn-pm] Queden 8 dies per la reunio de setembre

Jordi "Txor" Casas Ríos txorlings a gmail.com
div set 28 06:29:53 PDT 2012

Hola!

Pos al final em vaig baixar un client de port knocking (Port Knocker de
Ahsan Rabbani) per l'Android i ja he pogut fer el que volia, et permet
llençar una app un cop "truca" (ConnectBot en el meu cas).

Esque el meu port knock té un timeout un xic curt...

Salut ens veiem!