[bcn-pm] Queden 8 dies per la reunio de setembre

jdelgado a lsi.upc.edu jdelgado a lsi.upc.edu
div set 21 01:48:13 PDT 2012

Hola

Procuraré venir, però as usual no prometo res. Per si les mosques, Jose
Luis, com va anar la reunió amb el Barcelona Lab? Fes-nos cinc céntims, o
quatre ratlles, si us plau. Si cap altre monger hi va anar, també agrairia
un petit comentari.

Promet tant com us vaig fer entendre? Estic especialment interessat en
conèixer les vostre opinions, ja que tinc algunes opinions de gent que hi
va ser, però que són del sector no-programadors, i m'agradaria
contrastar...

Per cert, canviant de tema, coneixeu aixo?
http://programming-motherfucker.com és molt divertit, perque conté, penso,
una part de veritat...

Salut!

Jordi