[bcn-pm] Voluntaris per al Curs Intro Perl 10/11/12

Jordi "Txor" Casas Ríos txorlings a gmail.com
dic oct 10 04:16:53 PDT 2012

Hola!

Estic aplicant els canvis que estem dient... En breu envío una versió amb
lo teu (m'ho he mirat) i lo meu... De totes formes, quan ho tinguem més
calr podríem treballar via trello? Per no pol·lucionar aquesta llita...

2012/10/10 Manuel Trujillo (TooManySecrets) <toomany a toomany.net>

> 12.2
> https://build.opensuse.org/package/show?project=devel%3Alanguages%3Aperl&package=perl-Padre
> ).
>
> Tens raó, peró ¿no hi havía més, vui dir, d'altres repos també? ¿tots
> tenen aquest problema?

Osti pos si, aquest el té funcionant, l'afegeixo!
http://download.opensuse.org/repositories/home:/illuusio/openSUSE_12.2/

> [...]
> afegir cap altre (bé, potser el altres dos grans; Vim i Emacs). Crec
> que amb Gedit i/o Kate ja estaría el tema ven sortir ¿no?

> Qualsevol persona acostumada a Mac i/o Win, quan la possis davant d'un
> Gnome o KDE, li fará extrany.

> Tens raó, no m'havía adonat d'aixó...

> Ara estic pensant que estem fent un traball que ja està fet. M'explico:
> Si agafes una Ubuntu/openSUSE, i engegues en live-mode, es tan senzill
> com pasar a la gent un script que simplement es baixi el paquets
> necessaris via lan/internet. No crec que siguin gaires i, a més, el

Opino que és més senzill amb el susestudio, fer l'script que funcioni bé
també és un curro i apart els alumnes també s'ho hauran de currar "molt"...

programa Padre està soportat a la Ubuntu. A la Ubuntu no ho sé, pero