[bcn-pm] Voluntaris per al Curs Intro Perl 10/11/12

Manuel Trujillo (TooManySecrets) toomany a toomany.net
dic oct 10 04:00:49 PDT 2012

2012/10/10 Jordi "Txor" Casas Ríos <txorlings a gmail.com>:
> Si vas al repo de Factory, i després al OBS, veuràs que el paquet per 12.2
> està en estat uresolvable
> (https://build.opensuse.org/package/show?project=devel%3Alanguages%3Aperl&package=perl-Padre).
> Concretament no troba unes dependències...
> El paquet per 12.1 si que hi és.

Tens raó, peró ¿no hi havía més, vui dir, d'altres repos també? ¿tots
tenen aquest problema?

> Guai! Fiquem-ne més! Total posats a baixar 300 MB no importa baixar 400?

Si finalment es posen versions KDE/Gnome del desktop, no fará falta
afegir cap altre (bé, potser el altres dos grans; Vim i Emacs). Crec
que amb Gedit i/o Kate ja estaría el tema ven sortir ¿no?

> Pensa que els profans de Linux (windowseros, maceros...) s'espanten quan
> veuen "finestres extranyes" i se senten incómodes! Els grans (Gnome, KDE)
> són més amigables. De totes formes, WTF que s'espavilin!

Qualsevol persona acostumada a Mac i/o Win, quan la possis davant d'un
Gnome o KDE, li fará extrany.

> Només la pots baixar amb usuari del susestudio, aquest es el teu user del
> susestudio?

Tens raó, no m'havía adonat d'aixó...

> Jo colaboraría tots dos, si de cas ens nem passant una versió a base de
> clonacions i nem afegint el toc personal de cadascú! ^^

Ara estic pensant que estem fent un traball que ja està fet. M'explico:
Si agafes una Ubuntu/openSUSE, i engegues en live-mode, es tan senzill
com pasar a la gent un script que simplement es baixi el paquets
necessaris via lan/internet. No crec que siguin gaires i, a més, el
programa Padre està soportat a la Ubuntu. A la Ubuntu no ho sé, pero
amb openSUSE pots definir un repositori en local que tingui els
paquets amb dependencies que fan falta.
Crec que aquesta podría ser també altra solució ¿no?

Have a nice day  ;-)
TooManySecrets

/"\   ASCII Ribbon Campaign  | FreeBSD Since 4.1
\ / - NO HTML/RTF in e-mail  | GNU/Linux Since 1993.
 X  - NO Word docs in e-mail | OpenBSD User
/ \  - http://www.toomany.net | http://twitter.com/toomanysecrets