[bcn-pm] Consulta sobre hacer una web

Jordi "Txor" Casas Ríos txorlings a gmail.com
dic maig 2 08:42:57 PDT 2012

2012/5/2 Alex Muntada <alexm a alexm.org>

> + Jordi "Txor" Casas Ríos:

> qué
>
> Buf, vist el gràfic segueixo pensant que el que et cal és un proxy
> invers i que pel client la configuració interna del servei sigui
> totalment transparent. Pot ser que se m'escapi alguna cosa però crec
> compliques massa l'escenari.

Precisament vaig passar del proxy transparent per simplicitat del muntatge,
era més lio...

> haver-hi
>
> El servidors web normalment ofereixen aquestes opcions:
>
>  1) escoltar a totes les interfícies (normalment és el default)
>  2) escoltar d'una IP determinada, que es configura en un fitxer de
> configuració
>
> L'opció 2 per a l'hypnotoad:
> https://metacpan.org/module/Mojolicious::Guides::Cookbook#Hypnotoad

Actualment els dos servidores funcionen com a l'opció 1 (a l'hypnotoad:
listen => ['http://*:2000']).

> El protocol HTTP diu que les redireccions han de ser URL completes,
> tot i que a la pràctica els navegadors sovint accepten URL parcials i
> relatives. Per evitar maldecaps sempre és millor fer-les completes.

La meva app retorna, en el cas de la redirecció: $self->redirect_to("http://
$local_ip:8080/nagios/");
On $local_ip es calcula a partir d'*eth0**.*

Hi han formes de calcular $local_ip a partir de la IP a la que
volia/intentava accedir el client?

Esque lo del proxy amb apache2 ja ho vaig provar i hi havien líos amb el
Nagios i l'altra aplicació l'NConf (que estan a sota l'apache2)...

Gràcies per les respostes igualment!!