[bcn-pm] Consulta sobre hacer una web

Alex Muntada alexm a alexm.org
dic maig 2 07:38:06 PDT 2012

+ Jordi "Txor" Casas Ríos:

> Diria que no es aixó el que vull, vull que un botó de l'HTML que dona la
> meva aplicació et canvii el port, de fet crec que lo interessant seria qué
> poso a l'href on m'magino que hi ha algo de màgia Mojo...

Buf, vist el gràfic segueixo pensant que el que et cal és un proxy
invers i que pel client la configuració interna del servei sigui
totalment transparent. Pot ser que se m'escapi alguna cosa però crec
compliques massa l'escenari.

> I finalment adjunto el codi implicat, com veieu utilitzo un helper per
> obtenir la IP que hi ha a eth0. Aixó no em serveix perque podrien haver-hi
> més interfícies.

El servidors web normalment ofereixen aquestes opcions:

  1) escoltar a totes les interfícies (normalment és el default)
  2) escoltar d'una IP determinada, que es configura en un fitxer de
configuració

L'opció 2 per a l'hypnotoad:
https://metacpan.org/module/Mojolicious::Guides::Cookbook#Hypnotoad

> Segur que es pot fer d'una altra manera, redirect_to posant
> només el port i el directori? MMmmmmMMMmmMMmmm....
> ¿Com deu ser?

El protocol HTTP diu que les redireccions han de ser URL completes,
tot i que a la pràctica els navegadors sovint accepten URL parcials i
relatives. Per evitar maldecaps sempre és millor fer-les completes.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>