[bcn-pm] Consulta sobre hacer una web

Jordi "Txor" Casas Ríos txorlings a gmail.com
dic maig 2 10:44:04 PDT 2012

Ja està!

Data::Dumper és Dèu!

Jejejeje, he remenat els camps del request amb el Data::Dumper i he vist
que allà hi havia el que necessitava (el host!!!!!).

Finalment, el trapi de refer la URI amb un helper és el que faig, peró en
comptes de calcualr la IP segons *eth0*, la pillo amb
$self->req->url->base->host!!

Merci per la vostra ajuda Perl Mongers, sous l'óstia!!

Aquí teniu la meva app:
http://code.google.com/p/nagiosappliance-welcomeweb/source/browse/

Salut!!