[bcn-pm] Últimes places pel curs

Arnau Bria listsarnau a gmail.com
dim mar 13 07:07:24 PDT 2012

On Fri, 9 Mar 2012 16:20:05 +0100
Alex Muntada wrote:

> On diu que és avançat? A la web ja no hi ha rastre d'aquesta paraula
> prohibida... ;-)

Jo ho vaig veure a la llista :-)

> Cada cop que algú diu que no vindrà per aquest motiu em resta 1 any de
> via. Només volia que quedés clar que venia a continuació del
> d'introducció però m'adono que va ser una cagada monumental des del
> punt de vista del màrqueting.

Bé, si heu pleant totes les places, no deu ser tant mal marketing, no?

> Si de debò només és per aquest motiu, jo no m'estaria d'anar a un curs
> on podreu aprendre un munt de coses interessants. Però és clar, potser
> en tinc una opinió una mica esbiaixada.

Si, jo hagués anat encantat, però sempre fa por posar-te en un lloc
on no entenguis res del que diuen... Clar que sempre s'aprèn algo...

De totes formes, divendres passat ja tenia el dissabte següent ocupat.

salut!
Arnau