[bcn-pm] Últimes places pel curs

Alex Muntada alexm a alexm.org
div mar 9 07:20:05 PST 2012

+ Arnau Bria <listsarnau a gmail.com>:

> al proper (si no poseu avnaçat) m'hi apunto!

On diu que és avançat? A la web ja no hi ha rastre d'aquesta paraula
prohibida... ;-)

Cada cop que algú diu que no vindrà per aquest motiu em resta 1 any de
via. Només volia que quedés clar que venia a continuació del
d'introducció però m'adono que va ser una cagada monumental des del
punt de vista del màrqueting.

Si de debò només és per aquest motiu, jo no m'estaria d'anar a un curs
on podreu aprendre un munt de coses interessants. Però és clar, potser
en tinc una opinió una mica esbiaixada.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>